שלומי אינסטלטור בקרית חיים

הברז נוזל בלי הפסקה? הביוב סתום עם מגבונים ושורשים וכל הבניין מסריח? הצנרת התפוצצה והרטיבות הורסת לך את קירות הבית? – אנחנו נמצאים כאן בשבילך – 24/7 מסביב לשעון!

הצוות המקצועי של שלומי אינסטלציה מעניק שירות מקצועי, אמין ובמחיר הוגן כבר למעלה מ – 15 שנה לתושבי קריית חיים והסביבה הקרובה. הצוות המקצועי של שלומי אינסטלציה משתמש במכשור מתקדם, מוצרים וחלקי חילוף מקוריים אשר ילוו אותך לאורך שנים רבות ויאפשרו לך לישון בשקט ללא דאגות מיוחדות.

אנו מבינים שמטבע הדברים, לא כל עבודת אינסטלציה, ביוב ומים היא מתוכננת מראש – לפעמים, הבעיות מגיעות דווקא בזמן הכי פחות נוח מבחינתך. לכן, אנו מעניקים שירות חירום 24 שעות ביממה על מנת להחזיר אותך בצורה מהירה, מקצועית ונוחה למסלול החיים.

לקבלת ייעוץ ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך, מאינסטלטור מקצועי בקרית חיים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3977039 ונשמח להגיע לנכס ולהעניק לך שירות מקצועי במחיר הוגן.

שלומי אינסטלציה – אינסטלטור בקרית חיים עם המלצות בשטח!

אנו מעניקים מגוון רחב של שירותי אינסטלציה בקרית חיים בתחום המים והביוב החל מאיתור ותיקון נזילות ועד החלפת קווי ביוב, תיקון פיצוצים או התקנת כלים סניטריים לתושבי קרית חיים והסביבה הקרובה.

איתור ותיקון נזילות

עבודות ביוב

פתיחת סתימות

החלפת צנרת מים וביוב

הגברת לחץ מים

התקנת כלים סניטריים

מה הלקוחות מספרים עלינו?

במהלך הערב ראינו שיש נזילה במטבח שמתגברת עם זמן, התקשרנו לשלומי ותוך פחות מחצי שעה הוא היה אצלנו בסלון. שלומי תיקן את הנזילה בצורה מקצועית, אדיבה ובמחיר מצויין בלי לנצל את המצוקה שהיינו בה.

אני בהחלט ממליצה עליו לכל מי שמחפש אינסטלטור צדיק, מהיר ומקצועי!!!
מאיה זילברשטיין

לשיחה מיידית עם אינסטלטור צדיק, אמין ומקצועי בקרית חיים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3977039 ונשמח לעמוד לרשותך!